Kamp: Kan jij de schatkist vinden?

Inschrijven mogelijk tot en met 29-04-2024

Ahoy, jonge avonturiers!

Ik ben Kapitein Zwartbaard, de geduchte heerser van de zoute wateren! Sta jij klaar om de ultieme ervaring te beleven op mijn schip, de Donkere Band?

We zullen niet alleen de golven trotseren, maar ook onze budo-vaardigheden gebruiken om elke uitdaging te overwinnen! Van het werpen van rivaliserende piraten tot het ontwijken van kanonskogels!

Dus, als je de moed hebt om deel te nemen aan deze onverschrokken expeditie, sluit je dan aan bij mijn bemanning! We zullen samen de wateren veroveren!

Ben je geboren in 2006 tot en met 2015? Houd dan je agenda vrij en schrijf je in! Zorg ervoor dat je er snel bij bent, want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen. De bijdrage voor het kamp bedraagt dit jaar € 60,-.

Tot ziens aan boord,
Kapitein Zwartbaard en zijn bemanning

Ontginningsweg 10
5091 KN Westelbeers