Proefles meedoen

Voordat je lid wordt bij JudoKlub-Tilburg kun je eerst 3 proeflessen meedoen om te kijken of je het leuk vindt. Voor deze lessen hoef je niks mee te nemen behalve een goede zin. Wij regelen de rest. Inschrijven kan via onderstaande knop. Lees voordat je je inschrijft ook nog even de dojo regels door. Die staan onder dit artikel.

Via ons lesaanbod kies je een les waar je mee wilt doen. Zorg dat je een kwartier voordat de les begint aanwezig bent en meld je bij de trainer. De trainer regelt de sportkleding.

Na deze proeflessen ontvang je van ons een e-mail om jouw lidmaatschap te bevestigen. Bij deze inschrijving betaal je € 11,50 inschrijfkosten en een gedeelte van het huidige kwartaal. Met deze betaling ga je gelijk akkoord met een automatische incasso. Natuurlijk kan je ook er ook voor kiezen om te betalen per factuur.

Na de inschrijving ontvang je een bevestiging en kan je de volgende les gelijk de mat op. Wij regelen de aanmelding bij de JBN.

Voor vragen kan je mailen naar: ledenadministratie@judoklub-tilburg.nl

dojo gedragsregels.docx
Contributie

Als lid kunt u deelnemen aan alle sporten binnen JKT, hiervoor wordt geen extra contributie berekend. Voorwaarde is wel dat er voor deze discipline geen wachtlijst bestaat en er ruimte overblijft voor nieuwe leden. Hiervoor is toestemming nodig van de ledenadministratie.

Onze contributietarieven zien er vanaf juli 2015 als volgt uit:

• 5 t/m 13 jaar € 42,00 per kwartaal
  • 14 t/m 17 jaar € 47,80 per kwartaal
  • vanaf 18 jaar € 57,25 per kwartaal

De contributie wordt geïnd op onderstaande data tenzij het een zondag betreft, dan een dag later. Indien u er voor kiest om met een factuur te betalen dan betaalt u per kwartaal € 2,50 administratiekosten.

• 2 januari
  • 2 april
  • 2 juli
  • 2 oktober

Heeft u binnen het gezin en wonend op hetzelfde adres 3 of meer personen die betalend lid zijn, dan betaalt u vanaf het derde lid de helft van de contributie. De korting geldt dan voor het jongste lid/leden.

Uitschrijven

Opzeggen van het lidmaatschap bij Judoklub Tilburg kan per kwartaal middels een mail te sturen naar de ledenadministratie: ledenadministratie@judoklub-tilburg.nl

Opzeggen moet gebeuren voor 1 maart, 1 juni, 1 september en 1 december.

Bij tussentijdse beëindiging of royement van het lidmaatschap vindt geen restitutie plaats van de reeds betaalde contributie.

Opzegging van uw JBN lidmaatschap moet u zelf regelen, dit wordt dus niet door JudoKlub Tilburg geregeld!